Erhvervs aftale om massage
Hvorfor lave en erhvervsaftale?
Når din virksomhed vælger at lave en firmaaftale med Aarhus Thaimassage, er det fordi at din virksomheden sætter pris på dig som medarbejder, og gerne vil bruge nogle af de ressourcer der findes i virksomheden på at du skal have det godt.
Alle virksomheder er opmærksomme på, at der er forhold i forbindelse med udførsel af alt arbejde, der medfører belastning af kroppen i større eller mindre omfang.
For at nedbringe de gener der opstår i forbindelse med denne belastning kan din virksomhed vælge at bruge ressourcer på medarbejdernes trivsel – bland andet ved at tilbyde en massageordning.
Nem Bestilling
Efter din virksomhed har lavet en firmaaftale med Aarhus Thaimassage, kan du bestille tid hos os ved enten:
• At bestilles online her fra hjemmesiden og bekræfte din bestilling fra din firma e-mail adresse.
• At bestilles online fra en brugerkonto i kundecenteret der er tilknyttet din firma e-mail adresse.
• At bede din virksomhed om at bestille en tid for dig gennem vores erhvervskundecenter.
Fordelagtig Betaling
Firmaaftaler kan afregnes overfor medarbejderne på flere måder.
• Din virksomhed kan vælge at afholde alle omkostninger i forbindelse med massagen. Hvis det er tilfældet er massagen fuldstændig gratis for dig.
• Din virksomhed kan vælge at betale en del af din massage. Dette betyder at din virksomhed f.eks. betaler kr. 295,- pr time og du betaler kr. 100,- pr time af egen lomme.
I begge tilfælde kan din virksomhed vælge i mellem
at modtage en samlet faktura en gang om måneden, og så efterfølgende afregne med dig, eller at du afregner i klinikken og efterfølgende får hel eller delvis refusion fra din virksomhed.
Uanset hvilken afregning der vælges er resultatet en væsentlig lavere pris for dig – end hvis du modtog massagen som privatkunde. Du skal dog som hovedregel selv huske at opgive værdien af den firmabetalte del af massagen til skattevæsenet.
Hvordan kommer vi i gang?
Det første skridt på vejen til at lave en aftale om firma massage er at vi aftaler et møde, hvor vi gennemgår de muligheder vi samt den funktionalitet vi kan tilbyde i forbindelse med aftalen.
I vores erhvervskundecenter kan din virksomhed hele tiden følge med i forbruget af de aftalte ydelser, og virksomheden kan bestille og aflyse tider for samtlige medarbejdere tilknyttet aftalen.
Såfremt vi aftaler månedsfakturering, vil din virksomhed modtage en samlet faktura samt en detaljeret oversigt over forbrug – eventuelt specificeret ud på den enkelte medarbejder.